Quintop

Hoofdkantoor: Utrecht
Medewerkers: 20
Diensten: Management Consulting
Landen actief: 1
Website: www.quintop.nl

Quintop is sinds 1996 een professionele partner voor organisaties die te maken hebben met verschillende organisatievraagstukken. Wij zijn een onafhankelijk adviesbureau dat gespecialiseerd is in reorganisaties en implementatietrajecten. In het bijzonder op het vlak Human Resource Management beschikken wij over een diepgaand specialisme. Hierbij kunt u denken aan het beheersbaar maken van HR processen en –kosten zoals de implementatie van een Benefit Shop (flexibele arbeidsvoorwaarden), resourcing trajecten en harmonisatie van arbeidsvoorwaarden.

De Benefit Shop
Met het innovatieve concept van de Benefit Shop worden het aantal regels aanzienlijk verminderd en krijgen de medewerkers alleen nog tijd en geld als tegenprestatie voor hun arbeid. Met een individueel keuzebudget schaffen de medewerkers de bij hen passende arbeidsvoorwaarden aan in de winkel. Vereenvoudiging van de HR processen, kostenreductie en toenemende medewerkertevredenheid zijn de prettige consequentie die de Benefit Shop met zich meebrengt.

Een resourcing traject
Een resourcingtraject behelst vaak een complex administratief proces binnen organisaties. Het is van belang dat met personeelsgegevens zuiver wordt omgesprongen. Daarnaast spelen emoties vaak een grote rol en beïnvloeden daarmee het traject. Quintop begeleidt organisaties dan ook graag met het zo zuiver en efficiënt mogelijk laten verlopen van  het resourcing traject.

Quintop heeft op basis van ruime praktijkervaring een integrale methodiek opgesteld om resourcing trajecten significant efficiënter te verwezenlijken. Met behulp van ons resourcing model faciliteren wij het ‘verhuizen’ van een huidige personeelsformatie naar een ‘nieuwe organisatiestructuur’ op een zorgvuldige manier. Indien dit traject boventalligheid en/of vacatures tot gevolg heeft biedt Quintop uitkomst met behulp van een adequate en integere aanpak.

Harmonisatie van arbeidsvoorwaarden
Organisaties die worden samengevoegd naar aanleiding van een organisatieverandering beschikken veelal over verschillende arbeidsvoorwaardenpakketten.
Quintop is in staat om voor deze organisaties in het voortraject van een organisatieverandering de verschillende arbeidsvoorwaardenpakketten te analyseren en kwantificeerbaar te maken. De arbeidsvoorwaardenpakketten kunnen hierdoor met elkaar vergeleken worden en biedt tevens concrete handvatten om de strategische discussie te faciliteren.

‘Quality through passion’
De resultaten die Quintop boekt zijn met name te danken aan de passie waarmee wij te werk gaan. In onze beleving staat passie voor bezieling, hartstocht en inleving. Onze dienstverlening kenmerkt zich dan ook door deze drijfveren. Daarnaast staan wij bekend om onze pragmatische, no-nonsense aanpak, onze realistische kijk op zaken en onze pro-actieve instelling. Wij luisteren, vragen door, bieden oplossingen aan en creëren een draagvlak binnen organisaties.

Quintop werkt voor opdrachtgevers in de top 500 van het bedrijfsleven, waaronder Shell, ABN AMRO, ING, Allianz Nederland, Microsoft, ABVAKABO FNV, STATER NV, GGN, KPN en BOKX Vastgoed Ontwikkeling.

Werken bij Quintop
‘Only passions, great passions can elevate the soul to great things’ (Denis Diderot)

Werken bij Quintop betekent werken in een jonge dynamische omgeving, waar je continu wordt uitgedaagd het beste in jezelf naar boven te halen. Het betekent ook dat je met uiterst talentvolle collega’s samen werkt, die graag hun kennis met je delen. Bovendien voer je verschillende interessante opdrachten uit bij onze klanten. Een Quintopper is  iemand met passie voor zijn werk, die behoort tot de beste in zijn vakgebied en een absolute teamplayer is.

Bent u geïnteresseerd? Kijk dan op onze site www.quintop.nl of bel met tel. 030-6704605.

Quintop - Hoofdkantoor